mandag 25. februar 2013

Cravings

De siste ukene har jeg hatt ubeskrivelig lyst på sure kirsebær, og har derfor vært innom butikk etter butikk for å raide smågodthylla. Null hell - så idag var vi på en godtebutikk i Sverige og jeg fikk hamstret kirsebær nok for resten av svangerskapet ;-)
Kan tro jeg har kost meg ikveld!

Hatt en koselig dag sammen med Maiken, sett bortifra at Malin har vært en vrang umulius siden vi dro hjemmefra. Så hun ble plassert hjemme med Halvard mens jeg fikk meg en etterlengtet time fri for mas og sutring. Kom hjem til ferdig lagt barn, og fred og ro! Helt magisk var det.

Matlysten forsvant igjen idag, fikk i meg pizza tidligere på dagen og etter det var det ikke sjans for å få i seg noe mer.
Ligger småkvalm i senga og prøver å tenke ut noe som kan friste, men tror faktisk ikke det hadde gått ned noe om jeg så hadde hatt jamie oliver på kjøkkenet.. Kjedelig og ha det sånn!
Får bare være glad for hver eneste dag med matlyst, og spise som jeg aldri har sett mat før når de gode dagene kommer ;)

Ellers kan jeg meddele at jeg føler meg enorm, merker at jeg er i siste etappe, og trøster meg med tanken på at jeg snart er ferdig. Skal bli himmelsk og få kroppen for seg selv, kunne snuse inn deilig babylukt og kose meg med baby utenpå magen fremfor inni. Tror hele gjengen gleder seg til å få en normal mamma i hus ;-)







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar