tirsdag 18. juni 2013

Ny start!

Jeg føler at jeg har mistet mye av blogglysten etter at jeg gikk over til blogspot.
Etter tre år på blogg.no var jeg så godt vant med det oppsettet at det var en stoor overgang å bytte.

Det har liksom vært "malindus" som har vært bloggen min, og jeg kjenner at det er på tide og bytte tilbake. Det er jo ikke bare "linnogmalin" nå. Det er Linn, Halvard, Nicolay, Malin og Fillip.
Litt i lengste laget for en bloggadresse ;-)

Så iløpet av kort tid blir det nytt design på malindus.blogg.no, og jeg går tilbake dit på fulltid.

Så dette blir mitt siste innlegg her inne, og forhåpentligvis siste bloggskift.
Håper dere vil fortsette å følge meg der, jeg har endelig fått tilbake blogglysten og gleder meg til å komme i gang igjen!

Er dere med?

27 kommentarer:

  1. Jeg er med!! Gleder meg til mer blogging fra deg :)
    Håper alt er bra med lillegutt! (Og dere andre også selvfølgelig!!)

    SvarSlett
  2. Jeg er med!! Gleder meg til å fortsette å følge dere :D

    SvarSlett
  3. Jaaaa, er selvfølgelig med:)

    SvarSlett
  4. Selvfølgelig er jeg med!! Etter såå mange år er det jo ikke spm om noe annet en gang, hehe :-)

    SvarSlett
  5. Ja! Gleder meg til å fortsette å følge dere!

    SvarSlett
  6. Dette gleder jeg meg til :) Merker at du mistet piffen etter at du flyttet til blogspot ja. Det ble plutselig sjelden blogging og aldri svar på spørsmålene som ble stillt. Håper du blir en ivrig blogger igjen! Nå fallt jeg for deg og bloggen din da Malin var i magen/liten baby og du var flink til å blogge om økologi, tøybleier og trygge produkter, hadde masse konkurranser og spørsmålsrunder, oppdaterte ivrig om alle de fine tingene du kjøpte deg og la ut husmorbilder. Savner veldig den bloggingen, men vet ikke hvor interessert du er i det lenger?

    SvarSlett
  7. Jeg søker alltid på malindus for å finne denne bloggen, er liksom det du heter for meg ;) Så kommer helt klart til å følge deg videre på blogg.no!

    SvarSlett
  8. Er selvfølgelig med! Bra du bytter til blogg.no igjen :D

    SvarSlett
  9. Hurra :-) Det gleder jeg meg til!

    SvarSlett
  10. Wohoo! Jeg er med:D Gleder meg!

    SvarSlett
  11. Jeg er med! Alltid :) Gleder meg til å følge deg videre!!!

    SvarSlett
  12. Klart jeg er med videre! Gleder meg til å følge videre utvikling av både store og små:)!

    SvarSlett
  13. Trur jeg så deg i dag på en bussholdeplass i Sarpsborg... Kan d stemme?

    SvarSlett
  14. Så hyggelig at blogglysten er tilbake igjen! :) Gleder meg til å følge dere videre ;)

    SvarSlett
  15. Jeg er fast leser, er gjerne med jeg over på den nye bloggen :)
    Håper det går bra med dere, tenker på dere! :)

    SvarSlett
  16. Høres knall ut! Gleder meg til å fortsette og lese bloggen din (=

    SvarSlett
  17. Ja<3 gleder meg <3

    SvarSlett
  18. Jeg er med. Har vært med hele tiden, og følger deg tilbake til blgg.no.

    SvarSlett
  19. Jeg er med :-) Gleder meg!

    SvarSlett