lørdag 11. august 2012

Erklærer herved bikinisesongen for over!

Tenk at jeg endelig er i et forhold hvor jeg faktisk ikke føler for å skrive så alt for mye om oss, fordi det er så bra at det er så mye jeg ikke finner ord for.
Føles virkelig som at den puslespillbrikken jeg har manglet endelig dukket opp. Jeg har en kjæreste som det faktisk går an og snakke med, en som letter alt jeg har på skuldrene. Det er mange kabaler som må løses hele tiden, og små floker på tråden. Vi har ikke noe perfekt tilværelse hvor alt er søtt og fint og nusselig hele tiden. Men begge er like interessert i å finne løsninger, og jobbe seg gjennom det som måtte komme av utfordringer. Det er det som gjør at det er verdt å holde på :-)

Livet er jo en hel del prosesser, og i det siste har jeg kjent veldig mye på hvor vondt det gjør at Malin er så langt borte fra pappaen sin. Det har faktisk gjort så vondt at jeg har blitt skikkelig dårlig av det. Samvittighet er ganske sterke saker, den har en egen evne til og fremkalle vonde magesmerter og kvalme. Man kjenner fysisk at det knyter seg i magen.
Men så fikk jeg snakket ut om det, og sagt alt jeg føler rundt det, og etter litt oppmuntringer ala Halvard så var det akkurat som om jeg ble ti kilo lettere igjen. Jeg har virkelig undervurdert hvor mye det gjør for kropp og hode å tømme seg for bekymringer i ny og ne.
Og ikke minst det å ta til seg positiv feedback.

Og så kan man jo ikke annet enn å elske en som ikke ser skeivt på deg når du går amok i godterihyllene på Rema.. Helgraderte meg, hatt lyst på alt mulig den siste tiden og var såpass lei av og få disse lystene etter at butikken har stengt, så da gjorde jeg det som måtte gjøres ;-)
Bikinisesongen (sesong og sesong, kan telle på en hånd hvor mange ganger jeg har hatt på meg bikini i år..) er definitivt over for min del!

Nå kjører vi høykarbo;-)

10 kommentarer:

  1. Du fortjener virkelig å ha det bra :)

    Ha en kjempe fin dag videre !

    SvarSlett
  2. Haha, høykoarbo! Kos deg du Malin, det har du fortjent! Hilsen fast leser :)

    SvarSlett
  3. Grattis med graviditeten! kanskje litt raskt med tanke på et rimelig ferskt forhold, men du vet sikkert hva du gjør:)

    SvarSlett
  4. Så herlig å lese Linn! Skjønner godt at det er vanskelig med Malin, men så lenge hun får se ham ved alle anledninger det er mulig tror jeg hun har det bra :)

    Jeg kan også telle bikinidagene på en hånd, har kjørt høykarbo så å si hele sommer jeg, hehe! Men blir ikke tykkere uansett når jeg beveger meg :)

    SvarSlett
  5. Må bare si at slike innlegg som dette, der du bare innrømmer at du også har gale behov som å hamstre inn halle matbutikken av søtsaker gjør bloggen din drit bra:D du har så mange menneskelige innlegg, der du ikke fremstiller deg selv som noe glansbilde, men akkurat like menneskelig som oss andre dødelig:)
    Er så glad for å lese at du har det fint, å at du har funnet en fantastisk gutt:) Ønsker deg virkelig lykke til videre å gleder meg til å lese fortsettelsen:D
    klem fra siri

    SvarSlett
  6. Bra du er glad og trives! Og da trenger man ikke fortelle alle sammen alt:-) Gla på dine vegne for at du har funnet en som du trives med og er lykkelig med! Ingenting er bedre:-)

    SvarSlett
  7. Bra du er glad og trives! Og da trenger man ikke fortelle alle sammen alt:-) Gla på dine vegne for at du har funnet en som du trives med og er lykkelig med! Ingenting er bedre:-)

    SvarSlett
  8. jeg liker dietten! :D det er så herlig å se at det er flere enn meg som også kjøper alt de har lyst på ;)

    SvarSlett
  9. Fantastisk :-D sånne godteribilder og menneskelige innlegg burde nesten vært obligatorisk hos alle bloggere. Respect!

    SvarSlett
  10. Vil både rose deg og Halvard jeg! Endelig har du funnet en slik kar du fortjener, HURRA : -) Du fortjener det beste Linn! og jeg liker godterismaken din

    SvarSlett