torsdag 27. september 2012

Smilefjes



Nå går det litt bedre her, gjorde godt å få en skikkelig god kveld med Malin.
Lå inne hos henne helt til hun sovnet, strøk og sang. Fikk ekstra masse kos, og gode ord.
Selv om man kan bli sliten, og kanskje kjefte og smelle litt iløpet av dagen så er det ingenting som slår de øyeblikkene hvor alt bare er kos. Da blir alt det andre glemt, og man husker på at det egentlig er en veldig stor velsignelse og ha et barn selv om det er utfordrende til tider!

Kjenner det kribler skikkelig godt i magen når jeg tenker på London tur.
Og ikke minst at vi skal til foreldrene til Halvard i helgen, koste meg skikkelig sist.
Ordentlig god "hjemmefølelse" der, godt å føle at man kan slappe av og ikke være redd for å oppføre seg "feil" eller si noe dumt. Skjønner godt at Halvard har blitt som han har blitt, foreldrene har gjort en god jobb der :-)

Malin skal til farmoren sin på mandag, og være der til fredag. Så være hos pappaen fra fredag til søndag, så kan tro det er ei som gleder seg. Jeg gleder meg faktisk litt også, for denne gangen tar vi fly! Kjører til Bergen i morgen (8timer!) så tar jeg og Malin fly fra Bergen til Kristiansand, og så flyr jeg videre fra Kristiansand til Oslo på mandag. 3 timer totalt inkludert venting!
Greit luksus når man er vant til minst 18 timer tur-retur på en dag med tog/buss.

Nå har jeg fått unnagjort mesteparten av det jeg skulle gjøre, nå gjenstår bare litt ekstra klesvask og pakking. Men det skal tas i morgen, kun skifte sengetøy og ta en lang dusj før vi finner sengen.
Godt og ha Halvard, jeg kan egentlig ikke tro hvor heldig jeg har vært..
Aldri noen gang hatt det så godt med noen før, og ikke minst meg selv - sett bort ifra bekymringene rundt babyen akkurat nå. Men så tenker jeg at det vil jo gå over, enten så er babyen helt fin, eller så er den syk. Uansett så vil det løse seg, jeg bare fokusere på det.
Lukke bort alle de vonde tankene og tenke på alt det positive vi har foran oss.
For det vil uansett bli positivt å få en baby, både jeg og Halvard gleder oss veldig

Får avslutte med et lite sitat fra lillesøsteren min på 5, hun overhører telefonsamtalen til meg og mamma, og roper "har babyen til Linn kommet nå?!"
Hehe, ikke såå lett og skjønne at den skal vokse inni der, i 6mnd til!
Malin har jo hatt en "hest i magen" og den har nå altså blitt født. Kjønn og fødselsvekt vites ikke, da Malin er svæært hemmelighetsfull rundt akkurat det ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar