fredag 7. september 2012

Spørsmålsrunde!

Jeg tenker at det kanskje er mange som lurer på litt av hvert, og da har dere muligheten til å spørre nå, så svarer jeg i ett innlegg når det har kommet litt spørsmål i kommentarfeltet :-)


Igår kveld tok jeg et spontanbesøk til mamma, der fikk vi noen koselige timer med bare oss to.
Malin lå hjemme og sov, mens Halvard passet på. Utrolig godt med litt alenetid på kveldstid, og ikke minst bytte stue litt! Hehe.

Halvard har montert prosjektor og elektrisk lerret på soverommet vårt, så nå er det rene hjemmekinoen der oppe.
Blitt en good del timer i senga med supernatural, faktisk - så regnte vi ut at vi har sett over 75 timer med supernatural de siste tre månedene. Det tilsvarer over tre døgn sammenhengende titting.. Greit hekta!
I helgen blir vi fire, så regner med at det blir litt filmkos der oppe i morgen, med ungene og lørdagsgodt. Skal bli godt og ta helg med god samvittighet, få litt kvalitetstid og lade opp til en ny uke (som forhåpentligvis blir helt fraværsfri og med god form!)

Nå skal jeg dra og hente mini i barnehagen, GOD HELG!

42 kommentarer:

  1. vil du ha mange barn?
    vil du gifte deg?
    hvor langt er du på vei? (om du vil si det nå!:))

    SvarSlett
  2. Blir det tøybleier på nr 2(3)? Hvilket tøybleie type og merke anbefaller du og anbefaller du fortsatt tøy over plast?

    SvarSlett
  3. Gleder du deg til å bli mamma til ein til? :)
    hva skal barne hete om de blir gutt eller jente?
    hvor lenge har du vart sammen me han du er sammen me nå? :)
    kan du lage ein ''ein dag i vårt liv'' video ? :)

    SvarSlett
  4. - trivdes du da du bodde i Vennesla og hvorfor flyttet du?

    - Har hørt at det spøkte i leiligheen du bodde i Vennesla, er det sant? :p

    SvarSlett
  5. Jeii, endelig.

    1. Var den nye babyen planlagt?
    2. Trives du på skolen, og den retningen du har valgt å gå?
    3. Lever dere fremdeles økologisk?
    4. Trives du der du er i livet nå? :-))

    Klem.

    SvarSlett
  6. Var graviditeten planlagt?
    Har dere tenkt på navn?
    Hva sier Roger om at du skal ha et barn til?

    Og, er du lykkelig om dagen? :D

    SvarSlett
  7. Først må jeg si at jeg ble veldig glad på dine og deres vegne når jeg las at du er gravid igjen! Har fulgt med på bloggen siden du var gravid med malin, og syns det er veldig artig at dere skal ha en til! Er selv nettopp blitt gravid, så blir jo ekstra gøy å få lese litt gravid-innlegg her inne også ;) Nyskjerrige meg stiller noen spm, men du må såklart bare la være å svare på det du ikke vil svare på :)
    - Var barn nr to planlagt?
    - Hvordan tok de nærmeste nyheten? Gjorde du noe spesielt ut av det, eller bare sa det rett fram?
    - Vet malin det, hvordan reagerer hun? Evt. når har du planer om å si det? (Er selv veldig usikker på når jeg skal fortelle nyheten til min første, er enda veldig tidlig)
    - Hvordan tar pappaen til Malin det?

    SvarSlett
  8. Du er så fin du, Malin :-)

    Jeg lurer på hvorfor du ikke har bodd hos mamman din da du var mindre? Du skrev i et tidligere innlegg at du har bodd i forskjellige fosterhjem.

    God helg til deg og dine fine :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hun heter Linn, Hehe :-) datteren hennes som heter Malin.

      Slett
  9. Kan du ikke ha magebilder og graviditetsoppdatering fast annenhver uke eller sånt no? Hadde vært morsomt for oss å følge det slik :)

    SvarSlett
  10. Jeg må bare le litt av dere som tror ho heter Malin :)

    Håper du har det BEST, Linn! Ønsker deg/dere alt godt!

    SvarSlett
  11. Kan du lage en videoblogg/oppskrift med bilder om hvordan du laget dip dyen på håret til malin? Jeg har prøvd selv men det ble et nokså dårlig resultat, vet ikke om det er fargen som ikke reflekterer inn i mitt hår eller om det var hvordan man gjorde det...
    Hadde vært supert ;)

    SvarSlett
  12. Savner du noen gang Roger?

    Har han funnet seg ny dame?

    Hvor ofte vil Malin få se han nå fremover?

    :-)

    SvarSlett
  13. Fint bilde! :D

    1. Hvor langt er du på vei? Og har dere bestemt navn uansett kjønn? Isåfall hva slags navn? :D
    2. Hvor ofte har pappaen til Malin henne nå og skal det isåfall endres senere eller fortsette slik?
    3. Kan du legge ut spotify spilleliste? :)

    SvarSlett
  14. Vil du ha enda flere barn? I så fall synes jeg det blir mye, du er jo mor til tre nå :)

    Har dere tenkt å gjøre om kjellerstuen til soverom når babyen blir større?

    SvarSlett
  15. Jeg kommer ikke på noen spørsmål, men vet hvordan det er med avhengighet av serier.. Jeg så alle sesongene av Frustrerte Fruer, da de som er utgitt, på ett par måneder :p

    SvarSlett
  16. Det er så lenge siden du har svart på videoblogg! Er så gøy med det, kan du gjøre det?

    - Spiser du fortsatt økologisk?
    - Skal den nye ungen bruke tøybleier?
    - Hvordan trives Malin i barnehagen?
    - Hvordan trives du på skolen?
    - Hva jobber Halvar med?

    Jeg har lest bloggen din siden du gikk gravid med malin, og har lest gjennom alt i arkivet flere ganger (høres stalk-ish ut, men du er bare et utrolg stort forbilde for meg!) og jeg vil bare i Gratulerer til både deg og Halvard! :)

    SvarSlett
  17. Skal bloggen fortsette å hete "linnogmalin" når det blir en til? :)
    Hvor blir det av tøybleieinnlegget som du skulle skrive? :)

    SvarSlett
  18. Hva sier din mor om at du publiserte historien din?...

    SvarSlett
  19. Å, det er så koselig å se at du er gravid igjen :D Jeg er nettopp blitt gravid selv (8 uker), det blir kjekt å lese litt om din graviditet også. Håper du skriver litt om det etterhvert.

    Hvor mange uker er du på vei?

    Du stråler Linn. Du fortjener dette!

    SvarSlett
  20. Hva syns Malin om å bli storesøster? Og hva med barna til samboeren din? :)
    Og hvordan skjønte du at du var gravid igjen, og hva tenkte du da:-)?

    SvarSlett
  21. Føler du deg som en bonusmamma? Altså føler du at dette blir ditt andre eller tredje barn? Dere har kanskje ikke vært sammen så lenge, men han ser vel nesten på malin som sin egen..? Lykke til med resten av graviditeten forresten :)

    SvarSlett
  22. siden du hadde en så tidvis utrygg barndom, og det tydeligvis var både rus og vold inne i bildet. hva gjorde at du klarer å ha et godt forhold til dine foreldre i dag. Du er jo mye sammen med din mor, og du har jo også skrevet at du har vært hos din far, og at han har hjulpet deg.

    SvarSlett
  23. Kan du begynne med ukesoppdatering på graviditeten?:)
    Hvordan har du det fortia?
    Hvordan tar Malin det å skal bli storesøster?
    Hvordan reagerte mamman Din?
    :)

    SvarSlett
  24. Hvordan går det på skolen? Trives du? Hvilke fag tar du?

    :)

    SvarSlett
  25. har du kontakt med din biologiske far?
    hva synes foreldrene dine om at du skrev historien?

    SvarSlett
  26. Ser noen etterlyser svar på videoblogg. Om du gjør det håper jeg du fortsatt legger ut svarene skriftlig også :) Jeg mister konsentrasjonen etter kort stund så å se på videoblogg passer ikke meg :P

    SvarSlett
  27. hvor langt har du kommet med oppkjøringen? hva har du gjort( glattkjøring,teori osv)

    SvarSlett
  28. Hva het de økologiske hudproduktenre du brukte på Malin? Bruker du dette fortsatt? Jeg er gravid selv, og ønsker å begynne med økologiske produkter til den lille :)

    SvarSlett
  29. Hvordan er forholdet mellom deg og faren til Malin ?

    SvarSlett
  30. Gleder malin seg til og bli storesøster?
    Blir det bleier og økologiske barneprodukter?
    Vil bloggen dreie seg om svangerskapet?

    Ååååååh gleder meg til og følge med videre:-)

    SvarSlett
  31. Hvor gammel er kjæresten din?
    Hvordan gjorde du det med den settekassa du malte, limte du inn stoff eller papir i de rutene/hyllene/rommene? var det vanskelig?

    :-) :-) :-)

    SvarSlett
  32. hvilken skole går du på å hvor i særp bor du? gratulerer med graviditeten. ps har malin en stebror?

    SvarSlett
  33. Hvem linje går du på skolen? :)

    Masse lykke til framover, Linn <3

    SvarSlett
  34. Hvilken dialekt snakker du nå? Hvordan snakker Malin? Jeg vet du snakket sørlandsk når du bodde på sørlandet, men når jeg gikk sammen med deg på ungdomsskolen hadde du stavangerdialekt :)

    SvarSlett
  35. Har fulgt bloggen din siden du fikk Malin(din blogg var faktisk den første jeg begynte å lese fast), og jeg har alltid sett opp til deg. Ikke mange som er så sterke og klarer seg så bra som deg. Imponerende! Supert å se at du endelig har fått det som du vil og er blitt gravid med nr 2! Gleder meg til innleggene fremover :-)
    Men ettersom jeg har fulgt bloggen din en stund har jeg også lest om mange av dine venninner. Er dette noen du fortsatt har god kontakt med? Som Tonje, Titti(?), Anne Arstad, Cathrine osv.? :-)
    Hvem ser du på som din aller beste venninne?
    Lykke til videre, ønsker deg alt godt!

    SvarSlett
  36. Hva tjener du på bloggen? Har du noen annen jobb?

    SvarSlett
  37. Har dere kjøpt rekkehus eller leier dere?

    Hva driver kjæresten med?

    Hva vil du bli?

    Når vil du være ferdig med utdanning?

    Og navn på baby? :)

    SvarSlett
  38. Var graviditeten planlagt? :-) Hvor fort etter unnfangelse og hvordan oppdaget du at du er gravid? :-) Så senere at jeg postet denne kommentaren på innlegget over, så poster den her på nytt, var til spm. runden :-)

    SvarSlett
  39. Kan du sammenligne denne graviditeten og graviditeten med Malin?

    SvarSlett
  40. Hva er det du studerer? og beskriv livet ditt slik du tror det er om 10 år :)

    SvarSlett
  41. Hva tenker du om graviditeten?
    Og hvordan er formen?:)
    Hva sa Halvard?

    SvarSlett