torsdag 17. januar 2013

Tips!

Jeg er medlem av en veldig koselig termingruppe på facebook, og ei av de som er der inne driver en nettbutikk med masse fine kvalitetssengesett. Når hun da la ut link til butikken,med masse salg på to av favorittmerkene mine, var jeg solgt!

Så nå kan sengesett krysses av innkjøpslisten!
Kjøpte to av Kavig sitt Green Apple, synes det var så fint og da er det kjekt å ha til både babydyne og juniordyne. Stort pluss at de er i økologisk bomull! Greit når det først er på salg :-)


Bestilte også disse skjønne fra Smallstuff, stjernesengesettet i Juniorstrs, og det med fly på ene siden, og stjerner på andre bestilte jeg i babystrs. Synes de var så utrolig fine!

Salget finner dere HER, fine priser på alle sengesettene fra smallstuff (såå mange fine til både gutt og jente!!) og nedsatte priser på Katvig produkter. De har også de gode heldressene nedsatt til 279 nå, husker det var favoritter til Malin når hun var liten. Så utrolig god kvalitet!
Jeg sikler på Lilleba sitt dansende regn, men da sa lommeboka stopp altså. Hehe.
Uansett, trenger du sengestøy til store eller små  så finner du mye fint her inne :-)

3 kommentarer:

  1. Herlige sengetøy på den siden :-)

    SvarSlett
  2. Utrolig mye fint:D

    Jeg har jo termin om 27 dager å i dag fikkjeg spørsmålet, har du tatt stilling til om barnet ditt skal ta vitamin k sprøyta etter fødelsen eller ikke? Samtidig fikk jeg beskjed om å sette meg inn i om jeg ønsket at navlestrengen skulle klippes med en gang eller ikke, å om jeg skulle ha sprøyten for at livmoren skulle trekke seg sammen slik at morkaken kom ut eller ikke.. Jeg blelitt paff, men er veldig glad for at jeg ble stilt disse sprøsmålene slik at jeg hadde mulighet tilå lese meg opp å kunne å ta valgene.

    Disse tingene er ting vi vanligvis ikke blir spurt om, så jeg tenkte bare jeg skulle tipse deg, siden jeg vet du liker å ha muligheten til onformasjon og det å ta dine egne valg;) Er godt mulig du allerede har info og meninger om dette hehe.

    SvarSlett
  3. Så fint det var, må titte innom der :D Håper du får en fin kveld:D

    SvarSlett