tirsdag 31. juli 2012

Update

God morgen!
Her var det ei som kom tuslende inn halv syv. Halvard er i et fly på vei til Alta for å hente bilen vi har kjøpt. Audi A6, endelig større bil! Nå må jeg bare få kommet igang med lappen igjen, for nå har vi to biler, så hverdagen ville blitt myye enklere:-)
Siden vi har lillegutt på ferie her nå, blir jeg alene med begge to frem til i morgen kveld. De går heldigvis kjempefint sammen, og er veldig greie så det bør gå helt fint:-)

Igår kom Jan og Ragnhild, og to av søsknene mine på besøk. De har fått seg campingvogn i år, så de har tatt turen hit for allsang på grensen og for å besøke oss. Så godt og få sett dem igjen, Malin såå var happy over å endelig få se "besta og besten" igjen.
Sist var jo i April når vi var noen dager i Lalandia. Mandag var mamma og Hannah her, og jeg grillet til den store gullmedaljen. Rene familyreunionen for tiden!

Jeg og Halvard har fått et lite fast "kveldsrituale". Supernatural og god mat eller noe annet godt. Og for andre dag på rad kom han hjem med en liten pose surt godteri, og popcorn igår. Heelt dilla, så blir like glad hver gang.
Igår koste vi oss med taco, kom oss ikke i seng før halv ett, lite lurt når halvard måtte avgårde igjen før halv fire.. Kanskje litt greit at ikke jeg har lappen enda ;) tar jo 26 timer å kjøre hjem, og det er uten pause. Han skal heldigvis ha sovestopp underveis, uaktuelt å kjøre så lenge i strekk!

Nå er det frokosttid her, blogges senere:-)

6 kommentarer:

  1. Pass opp for kjærestekiloene ^^ hehe. Har selv fått erfare de :) Ha en fin kveld!

    SvarSlett
  2. Så gøy med ny bil! Det trengs med en familie på 3 og innimellom 4 :D mmm, så mye god mat! :D

    SvarSlett
  3. Så koselig med mye familiebesøk! :o) Har selv hatt masse familietreff i sommer, ekstra deilig det når man bor langt vekke fra nesten alle :o)

    Gratulerer med ny bil!

    SvarSlett
  4. Har din mor fått førerkort nå?Husker dere samlet inn penger til henne...

    SvarSlett