onsdag 1. august 2012

Sprekinger og vaffelbesøk!

Idag hadde vi familiebesøk igjen, da sto det vafler på menyen og lek og morro for barna.
Etter at besøket var gått, tok vi beina fatt og gikk til byen.
Begge to gikk hele veien selv, brukte vel rundt en halvtime.
Da gikk vi innom senteret, barna fikk kikket litt i lekebutikken og jeg fikk med meg noen kupp fra kremmerhuset. Bildene under kostet hundre kroner til sammen, fikk også med meg et søtt tallerkenstativ, såpeskål og et lysfat for bare 160kr. Jeg elsker salg!

Fine fine familien Svege <3 br="br">Besta og besten, Bendik og Hannah. Heldig som har en så flott familie :-)

Nå har Halvard fått hentet bilen, og er på vei hjem igjen.
Ble endel forsinkelser, så regner ikke med at han er hjemme før i morgen kveld.
Super spent på å se bilen! Ikke sett den i virkeligheten, kun på annonsen så det blir spennende.
Ganske skummelt å bruke så masse penger på noe man ikke har sett på forhånd, men ifølge mannen så sto den visst til forventningene og vel så det :-)
Blir greit å kjøre til Bergen med god plass i bilen, skal innom Ikea så da kan jo det være en fordel.. Hehe. De prøvde å lure meg med at det var tollgrense på den veien, så man kunne ikke ta med mer enn så og så mye, var hakket før jeg gikk på.. Blir nok en god del småting, trenger nytt gulvteppe og endel rammer og sånn. Har jo store planer om å lage bildevegg i trappen :-)

Nå har jeg store planer om å lukke øynene og sove, gruet meg lenge til å gå opp og legge meg i sengen, uvant å sove alene plutselig. Får utnytte det med å ligge på tvers i sengen, det som er fordelen med 1.80 seng ;)
Sweet dreams!

2 kommentarer:

  1. Jättefin blogg!

    Nina

    http://www.urtekram.dk/

    SvarSlett
  2. Du må nå legg ut bilder av bil da;)

    SvarSlett