onsdag 25. juli 2012

ZzZz

Dagen startet før syv, og etter det har det egentlig bare gått slag i slag.
Er så mange prosjekter på en gang, føler to do listen rekker meg langt over ørene. Idag har flinke samboeren min snekret palleseng, perfekte mål for 180 sengen min. Etter et par mnd med 160 seng, uten min kjære tempurmadrass kan man trygt si at gleden var stor!
Utrolig hva de tjue centimeterne gjør altså;)
Begynte på ommøblering av stuen igår, fullførte det idag og malte ferdig det %#$@&! vitrineskapet. Kan vel egentlig bare råde alle som vurderer å male et sånt skap om å finne på noe annet istedet, for DET er drittjobb det. Lister og krinkler og kroker som til slutt blir et malemareritt.
Nok om det!
Er igrunnen ikke så mye annet enn reorganisering, rydding, vasking og oppussing som står i hodet mitt for tiden. Føler aldri det tar slutt, idag kom siste flyttelasset, og vips så er det enda flere kabaler som må gå opp for at alt skal få plass. Føler jeg har et timeglass hengende over hodet, for det er under en mnd til skole og barnehagestart. Målet er å være hundre prosent ferdig til da :-)
Knipset litt med speilrefleksen idag, så tenkte å få hodet opp av malingsspannet å oppdatere dere ordentlig i morgen!
Satser på litt kvalitetstid med beste Cathrine i morgen, kjenner jeg trenger et pust i bakken.
Night <3

5 kommentarer:

  1. hvilket camra har du? :)

    SvarSlett
  2. Den klokka er såå fin! Kor har du kjøpt den? :)

    SvarSlett
  3. Jeg har canon eos 550D, men disse bildene er tatt med iphonen :)

    Klokka er jeg faktisk ikke sikker på hvor er fra, for den er det faktisk halvard som har kjøpt :)

    SvarSlett
  4. Åhh, så fin du er på håret Linn:)

    SvarSlett
  5. få se pallesengen!! :-)

    SvarSlett