tirsdag 30. oktober 2012

De siste dagene

Har gått til jentekveld hos Maria på fredag, kjærestekos og shopping på lørdag, bilmesse og middag på chang cheng med Charlotte, Halvard og Malin på søndag. Igår kom Charlotte til oss med begge hundene og sov over til idag. Og vet dere hva? Nå er lappen kjøpt og betalt så nå mangler jeg bare og få tatt alle kjøretimene og det obligatoriske, så er lappen i boks! En stooor lettelse!! Enorm faktisk.
Første kjøretime med gir idag, og det gikk strålende:-) hadde jeg aldri trodd! Hadde jeg visst det hadde jeg ikke utsatt det så lenge.. Men nå er jeg i gang igjen og nå er det ingen vei tilbake for nå er alt forhåndsbetalt:D

Eneste skåret i gleden er at det gjør ufattelig vondt å sitte sånn rett opp ned som jeg må sitte når jeg kjører.. Så håper bekkenet og halebeinet kommer seg før langkjøringen. (og før vi skal til bergen i jula..)

Tenkte bare gi en kjapp update, lillebror har fått enda mer i garderoben sin de siste dagene, så tenkte å legge ut det når jeg kommer hjem.
Sammen med navnet, som nå endelig er bestemt! :-)
Ha en fin dag dere!

4 kommentarer:

  1. Spent på navnet nå :) gleder meg!

    SvarSlett
  2. Jeg husker du skrev at du ville kalle Malin for Daniel Andre, hvis hun ble gutt. Så kan jo være det fortsatt er aktuelt =) ÅÅhh, er så spent!

    SvarSlett
  3. Så gøy med en liten lillebror på vei! Gratulerer så masse :)

    SvarSlett