tirsdag 30. oktober 2012

Navn!

Jeg synes det er så utrolig gøy med barneklær, og nå som jeg endelig kan kjøpe til både gutt og jente blir det enda kjekkere.
På lørdag handlet vi litt til begge, Malin fikk ulljakke og strømpebukse fra Noa Noa.

Lillemann fikk dette:


Tynn stjernedress fra Minymo

                                                 Bukse & body fra Polarn.O pyret
                                          Heldress, og to utedresser fra pippi og lue i ullfleece fra troll.

                                           Genser fra Mexx og babystrømpis fra Noa Noa.

Kjempefornøyd med lørdagens kjøp!
Men nå skal det ikke handles noe mer før London, under en måned igjen nå! :-)

Ellers kan jeg meddele at lillemann skal hete Fillip
André!
Malin heter jo Malin Elise, mellomnavnet er oppkalling etter min tidligere fostermor som er som en mamma for meg enda. Fosterfaren min heter Jan André og lillebroren min heter Sindre André så det er oppkalling etter begge de to. Synes det er en fin ting og gi barna mine (herlighet for en rar setning, barna - flertall, hjelp!) navn etter to av de menneskene som betyr og har betydd så ufattelig mye for meg. Jeg hadde ikke vært den jeg er idag uten dem. De har vært i livet mitt siden jeg fortsatt var i bleia, og stiller fortsatt opp og er fantastiske "besten og besta" for Malin samtidig som de alltid står klar med gode råd eller oppmuntrende ord til meg, to av klodens mest fantastiske mennesker

Nå skal jeg finne senga, spist taco og sett supernatural ikveld.
Hele kroppen verker, merker at jeg presset meg litt vel mye idag.
Var innom et senter med Charlotte etter kjøretimen, trengte litt påfyll av gravidklær.
Magen har jo plutselig vokst en hel del, ikke mye som er pent på lenger!
Men etter neste kjøretime på mandag blir det rett hjem og ta det helt kuli på sofaen frem til henting av Malin..
I morgen blir det hjemmedag, hun hangler litt i formen så da er det greit og ta det helt rolig hjemme.
Handlet inn til baking av skolebrød, så får kose oss litt ekstra ;)

Night!





17 kommentarer:

  1. Utrolig flotte klær til begge to:D Er så glad for at alt ser ut til å gå fint med lille prinsen<3
    Godt du kjenner etter på kroppen din hva du klarer å ikke klarer. Håper du å Malin får en superfin dag hjemme i morgen. Stor klem fra siri

    SvarSlett
  2. Så nydelige klær! Blir helt dårlig jeg, skjønner ikke hvor den lille babyen min har blitt av!! :)

    Og for et fint navn, Filip var også et av favorittene her, om Vilde hadde vært en gutt! :)

    SvarSlett
  3. Så fint navn. Og ikke et så veldig vanlig navn. :)

    SvarSlett
  4. Åååh, for et nydelig navn! Elsker både Fillip og André :) Var en fin idé å oppkalle ungene dine :)
    Hva var de andre navnene som var aktuelle før dere bestemte dere? :)

    SvarSlett
  5. Så utrolig fint navn! Likte det kjempe godt!

    SvarSlett
  6. For et nydelig navn! Det klinget perfekt!:-) masse lykke til Linn!

    SvarSlett
  7. SÅ fint! :D åååh, for et nydelig navn!!! :D

    SvarSlett
  8. Herlighet, for et nydelig navn!!

    SvarSlett
  9. Fint navn dere har valgt til gutten :)
    Når kommer tøybleieinnlegget? :)

    SvarSlett
  10. Utrolig fint navn! :) Passer godt sammen også!:)

    SvarSlett
  11. Fine klær og fint navn :-)) ta det med ro da!

    SvarSlett
  12. Kjempefint navn til lillegutten!
    Men tror han vil få det lettere hvis han får hete Filip.
    Hvis ikke blir det fort til at han heter "Fillip-med-to-l'er"

    SvarSlett
  13. Fint navn. Og oppkalling betyr mye for meg også. Alle tre barna mine er oppkalling:)

    Kos deg med nurket i magen og resten av familien din:)

    Jeg poster innlegg som anonym kun for at jeg ikke får postet med iPhone hvis ikke. Har prøvd 1000...??? Ganger.. Ikke for at jeg skal skjule meg.

    Hilsen Siv
    www.sivmoy.blogg.no

    SvarSlett
  14. Så utrolig fint navn dere har valgt ut :-) Også så skjønne klær! Kan tenkte meg det er gøy å shoppe babytøy :p

    SvarSlett