torsdag 22. november 2012

London!

Jeg beklager det lange fraværet, jeg har bare virkelig trengt litt tid borte fra så mye "offentlige oppdateringer".
Vært temmelig tappet de siste ukene etter ekstremt mange bekymringer rundt hele graviditeten og det å skulle forholde seg til at babyen min mest sannsynligvis kom til å dø inni magen eller være alvorlig syk. Det var faktisk helt grusomt de ukene vi ventet på prøvesvar, og alle de ekstra kontrollene ble en stor belastning.
Tatt litt tid å "lande" etter noe sånn, og føle at man kan tørre og slippe frykten og bekymringene, og la gleden slippe til. Hjalp godt at forrige kontroll ble tatt av legen som tok første undersøkelsen på oss, han som ga oss de dårlige prognosene. Nå ser alt riktig så lovende ut, de finner ikke noe galt lengre, annet enn at han vokser litt mindre enn han skal. Så blir en kontroll til på riksen i begynnelsen av januar før jeg mest sannsynligvis kan få oppfølgingen av jordmor og lege, og ikke spesialister. Det skal bli godt det!
Jeg er 21 uker på vei nå, og Fillip turner, sparker, hikker og romsterer daglig. Nyter det så godt jeg kan :)
Nå er jeg i London, mer om det når jeg kommer hjem! Under er bilder av et par av dagens innkjøp, bor på et fantastisk hotell med den beste beliggenheten vi kunne fått:-)
Storkoser meg!

Ps! Takk til bloggleseren som tipset om mamas&papas, fant SÅ mye fint der idag! Flere anbefalinger kommer;)

9 kommentarer:

  1. Kos deg kjempemasse, Linn! Du fortjener det :) Og det er godt å høre at alt er vel med den lille i magen.

    SvarSlett
  2. Kjekt å høre fra deg igjen nå Linn! :D Kos deg masse i London!! :)

    SvarSlett
  3. Så godt å høre at det går bedre med deg/dere! Kos deg og lad opp max i London :-) Blir spennende å se alle innkjøpene hvis du vil dele :-)

    SvarSlett
  4. Så godt å høre at alt er bra med både Fillip og deg!! håper det fortsetter sånn. Skjønner at du måtte ha en pause fra offentlig oppdatering. Glad for at du likevel tok deg tid til å oppdatere. Tenker på dere. God klem til dere

    SvarSlett
  5. Såå utrolig koselig å høre at ting går bra med dere :) Har fulgt med bloggen din lenge, og ønsker det beste til deg og familien din.

    SvarSlett
  6. Å så koselig å høre fra deg igjen:) helt merkelig, jeg kjenner deg jo ikke, men ble helt ærlig bekrymra når det tok så lang tid uten at du skrev! Tenkte det hadde blitt verre med babyen i agen eller noe... Klem fra fast leser!

    SvarSlett
  7. Godt å høre at alt er bra med dere alle! Ble litt bekymret for om noe hadde skjedd når det ikke kom oppdateringer! Kos deg i London!

    SvarSlett
  8. hei hei.Mye flott tøy her.skal til london snart,så lurte på hvor dere bor og om du kan annbefale hotellet og evt pris.

    SvarSlett
  9. Hvilket hotell ligger dere på og hvor ligger det i forhold til Oxford street?

    SvarSlett