onsdag 5. desember 2012

23 weeks

Jippi!
Nå er Fillipen så stor, at om fødselen skulle starte de nærmeste ukene, så har han en sjans for å overleve.
En stor milepæl!

De siste dagene har vært så bra, jeg har orket mer, vært gladere og mer opplagt. Jeg har en kjæreste som får meg til å le, og en snupp på straks fire som sørger for at dagene er fulle av gullkorn og kos.
Skal nyte det, hver eneste dag med denne gode følelsen skal nytes maks!

Klokken ti er det kjøretime igjen, spent på hvordan det blir å kjøre en liten snasen sportsbil, på glatta ;-)

8 kommentarer:

  1. Så gøy å se magebilder! :) og kjempeartig at du blogger ofte igjen :) unner deg alt godt i ukene/månedene fremover! <3

    SvarSlett
  2. Gratulerer med 23 uker :) Husker jeg og ble glad da vi passerte den grensen.
    Håper jo selvsagt lille gutten din vil kose seg i den flotte magen til mammaen sin i mange mange uker til :)

    SvarSlett
  3. Fin du er <3 Kler virkelig å være gravid du :D Så glad på dine vegner! Blir også så glad av å høre at du har det så bra.
    Jeg kjenner deg jo ikke en gang, men smiler når jeg leser disse innleggene :) *koskos*

    SvarSlett
  4. Gratulerer! Kunne du laget et innlegg om hva du kjøpte i London? Er så nysgjerrig etter sneakpeaken du la ut :)

    SvarSlett
  5. Gratulerer og så bra du føler deg bedre! Nyt de siste ukene fullt ut!! ;-)

    SvarSlett
  6. Hvilken gravid app er det du bruker? Den var veldig oversiktlig og fin :)

    SvarSlett
  7. Husker når du bare var noen uke på vei. Plutselig er det ikke lenge til du går høygravid! Tenker nok du er glad for at Malin så og si greier en del ting selv.
    Tiden som kommer betyr bare mer lek, mer kjærlighet, mer underholdning.. og la oss også håpe på mer energi!

    SvarSlett