søndag 27. januar 2013

30uker!

Føler tiden flyr, nå har vi under 9 uker igjen!
Helt sprøtt hvor fort det egentlig har gått.
Jeg er igrunnen ikke så veldig utålmodig enda, men så fort vi blir ferdige med oppussing og ting er klart, så kan jeg se for meg at rastløsheten kommer for fullt.
Det er enda ikke så alt for tungt med magen, og plagene er igrunnen overkommelige enda. Er vel mer det at jeg er så vant til vondter her og der at jeg ikke tenker like mye over det lengre.
Synes vel igrunnen det mest plagsomme er at jeg blir så fort anpusten. Puster og peser bare av å reise meg fra sofaen omtrent..
Ellers blir jeg tatt kjempegodt vare på av Halvard, idag lot han meg sove helt til halv ett.. Blir nesten flau over å skrive det, ble ganske paff når jeg så på klokken.
Ikke var det avtalt heller, så det var en veldig fin start på dagen :-)
Var temmelig gåen etter tre oppvåkninger med Malin i natt (hun sto opp kvart over seks til slutt...) så hadde nok ikke vært mye igjen av meg om jeg hadde stått opp tidlig i tillegg. Veldig takknemlig for at vi har en som bryr seg så mye om oss :)
Etter at han hadde levert nicolay til mammaen sin fikk jeg denne meldingen (d r ø m m e m a n n ) eneste dillaen jeg har hatt gjennom hele svangerskapet, sundae is med sjokolade <3



6 kommentarer:

  1. Så fin babymage! :)
    Hvor er tightsen din fra? Er det stjerner på den? :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for det!:)
      Den er fra Jean Paul, så det er faktisk små flagg! hehe.

      Slett
  2. Lucky girl! Du har nok funnet drømmemannen ja! :)

    Jeg lurte på en ting, er der etter Malin sluttet å bruke smokk at hun har begynt å våkne på nettene? Begynner å nærme oss smokkeslutt her, men gruer meg litt hvis nettene blir dårlige :/

    SvarSlett
  3. Så fin babymage og for en mann du har! Du er heldig - og det fortjener du!! Håper vi får se litt bilder av babyrommet etter hvert... :-)

    SvarSlett
  4. Hvor ofte har dere Nicolay hos dere? :)

    SvarSlett