lørdag 26. januar 2013

Casa kaos..

Hei!

Tenkte komme med en liten update fra kaoset ;-)
Sengen til Fillip, sengen vår (minus skuffene..), kommoden og et nytt skap til badet er montert.
Idag fikk vi tatt en etterlengtet tur på dynga med emballasje fra alle de nye møblene, og rusk og rask som man har funnet ut at man ikke trenger lenger, når de har ligget i esker et år uten at man har savnet det. Jeg synes det er helt sprøtt å tenke på hvor mange ting jeg hadde tidligere, og hvor ekstremt mange søppelsekker og lass med ting som har blitt kjørt på søpla.
Føles godt å kvitte seg med ting man ikke egentlig har bruk for, og tenker å fortsette den prosessen de neste ukene.

Kjente formen gikk kraftig nedover igår, og sovnet med vond hals og rennende nese og et snev av håp om å bli bedre iløpet av natten.
Ble vekket av en iskald liten kropp som smøg seg inntil meg i firetiden i natt.
Malin, som for tiden kler av seg iløpet av natten for så å våkne av at hun er kald..
Veldig takknemlig for at vi har 180 seng, for det gikk igrunnen helt fint å sove sammen alle tre.
Luksus at begge barna sov til ni, det gjorde godt etter en lang fredag!

Formen min har vært skikkelig dårlig idag, så var utrolig takknemlig for at jeg fikk legge meg et par timer mens Halvard underholdt barna nede. Kom ned igjen litt bedre, til full lek og to slitne og fornøyde unger :-)
Jeg er utrolig glad for at jeg har den samboeren jeg har, selv om vi har våre utfordringer og ting ikke alltid går knirkefritt. Det er jo sånn livet er, når man har to barn og et til på vei så er det sjeldent en dans på roser hele tiden. Det er godt jeg har funnet meg en med god tålmodighet!
Og masse omsorg og forståelse :-)

Nå gleder jeg meg bare til rommene blir ferdig, maling og montering av den nye sengen til Malin gjenstår. Pluss endel sortering av ting og montering av skuffer til sengen, og hyller i skapene på rommet vårt.
Det går ganske tregt med barn, dårlig form og en kropp som blir fort sliten.
Trøster meg med at vi har god tid, og håper jeg får gjort masse iløpet av uken.
Jeg liker å tro at ting går fortere enn det egentlig gjør ;-)

1 kommentar: