tirsdag 22. januar 2013

Oppussing!

Hei!
Alt var bra med Fillip, og jeg fikk beskjed om å spise akkurat hva jeg ville bare det gikk ned, og å ta det mer med ro :-)

Så jeg kjøpte meg en kyllingbaguett, med brus.. Hehe. Nyttårsforsettet vårt var jo å kutte brus og godteri i ukedagene, så mulig det har hatt litt større effekt enn ventet på vekten. Forrige uke var jeg jo på farten hver dag, og har sittet lite stille i tillegg til at jeg har glemt å spise. Da går det fort ned! Prøver å være litt bevisst nå, men det er ikke så enkelt når det ikke finnes noe som frister og jeg ikke kjenner sultfølelsen lenger. Føler det er stappfullt i magen hele tiden, og det er det jo egentlig også ;-)

Halvard var hjemme med vond rygg igår, Malin var slapp og med lite matlyst, så hun var også hjemme. Siden Halvard skulle til legen og jeg var på føden, passet mamma Malin. Ringte når vi var ferdige, for å si at vi kunne hente, og fikk beskjed om at hun kunne være der til leggetid. Da hadde vi plutselig noen etterlengtede timer for oss selv :-) snille mammaen min.
Handlet maling på vei hjem, og jeg gikk igang nå Malin var i seng. Ekstrem forvandling! Valgte Marrakesh, som er en lun og fin brungeå farge. Blir så fint på soverommet nå!
Hadde jo egentlig bestemt oss for tapet, men det hadde blitt så mye jobb med plater osv fordi vi har det orginale trepanelet som er fra huset ble bygd.
Så da ble maling en enkel løsning!
Akkurat ferdig med strøk to, så regner med at soverommet er ferdigmalt ikveld.

Var litt drama på morgenen idag, Halvard kræsjet nemlig på vei til jobb.. Gikk heldigvis bra med han, sett bort ifra vondt i nakke og rygg. Bilen derimot, er totalvrak.. Godt det var firmabilen og ikke audien vår, hehe. Så nå er han på vei hjem fra legesjekk, så jeg får vel pleie han litt ekstra :-)


3 kommentarer:

  1. Å nå ble jeg glad!!!!!
    Har vært nervør i magen siden du skrev forrige innlegg... Så godt å høre at alt var bra :) :)
    Juuubel fra Birkåsen :)

    SvarSlett
  2. Så bra alt står bra til! Lykke til med matlysten!

    SvarSlett
  3. Så bra å høre :D God bedring til mannen, og pass på å spise masse god mat :)

    SvarSlett