søndag 14. oktober 2012

På vei til oss!

 


Det fine med internett, er at man kan shoppe selv på en søndag. Og når Polarn O.Pyret har 20% på mesteparten av sortimentet sitt både i butikk og nettbutikk ut uken, så slo vi til mens det fortsatt var tilbud.
Så da ble det et matchende sett til lille i magen, og storesøster.
Body her, bukse her & stjernekjole her.
Jeg har vært storfan av pop helt siden Malin var bitteliten, det er det merket jeg har aller best erfaring med av absolutt alt vi har vært borti av barneklær (og det er MYE), holder seg vask etter vask, og har en passform som gjør at man kan bruke klærne leeenge. Malin har en dongeribukse i strs 86 som hun har brukt siden hun var 9mnd.
I sommer brukte hun den som knebukse, takket være strikkene som er inni buksen, og at beina er elastiske. Da snakker man om å få mye igjen for pengene altså!
Hvis legen har rett, og det ligger en liten jente inni magen min så har jeg mange sett fra pop i alle størrelser liggende fra Malin var mindre, som fortsatt er like fine selv etter hundre og ørten vask.
Så tommel opp for pop!
Nettbutikken finner du her, om du er så uheldig som meg - og ikke har en i nærheten.
Happy shopping ;)

2 kommentarer: