lørdag 16. mars 2013

Home sweet home!

Tror ikke jeg har vært så glad for å komme hjem noen gang!

Ultralyden viste at alt holder seg stabilt, ingenting har forverret seg. Han har beveget seg litt mer idag, og ctgen var fin.
Så jeg fikk dra hjem, og skal inn igjen på ny kontroll mandag morgen :-)
Helt fantastisk å ta seg en lang dusj, kose litt med Malin og få lagt henne selv, spise meg skikkelig mett for så å krype under dyna! Ble ikke mye søvn i natt, så ser frem til å sove. Først filmkos med min kjære da! Savnet han noe veldig igår, rart å sove alene.

På tirsdag er det under 20 dager igjen til planlagt ks, om ikke han velger å komme før, eller ting endrer seg på kontrollene. Håper at han får holde seg inne de siste dagene, jeg er egentlig ikke lei, så lenge jeg vet at han har det bra så går det veldig greit å gå gravid.
Det er jo det beste for både meg og han at han får ligge så lenge som mulig.
Men hvertfall frem til neste mandag, så vi bikker prematurgrensa.
Tar en uke av gangen!
Nå er det så kort tid igjen, helt sprøtt.
Gleder oss veldig, både mamma, pappa, storesøster og storebror venter spent :-)
Lille Fillipen vår <3

8 kommentarer:

  1. Huff så mye du/dere har måtte gå gjennom med denne graviditeten! Blir nok godt for dere når lillegutt endelig kommer ut:) Men krysser fingrene for at han blir liggende litt til;) I mellomtiden får dere bare prøve å kose dere masse :)

    SvarSlett
  2. Huff føler så med deg! Har lagt inne på sykehuset med premature rier siden natt til onsdag og fikk komme hjem idag. Fy søren så godt!
    Er 29 uker på mandag og håper virkelig jeg klarer å knipe igjen til uke 34!

    Ønsker deg masse masse lykke til :)
    Klem fra Maria

    SvarSlett
  3. Lykke masse til med siste innspurt :)

    Caroline

    SvarSlett
  4. For en søt og bitteliten gravidmage du har :) Tror aldri jeg har sett en så liten høygravid mage før :D

    SvarSlett
  5. Så bra du fikk komme hjem :)
    Alltid mye bedre å sove hjemme i sin egen seng.
    Lykke til fremover den siste tiden,håper alt holder seg stabilt med lillebror i magen.

    SvarSlett
  6. Skal krysse fingrene: ) Går hekle-planene bra? Jeg lærte det for en liten stund siden selv, og det er veldig gøy!

    SvarSlett
  7. Masse lykke til med alt som skal skje framover <3

    SvarSlett
  8. Jeg blir helt stresset av fargen på neglene dine, håper det er lyset eller neglelakk som gjør det! Lykke til med ruge innspurten :)

    SvarSlett