fredag 15. mars 2013

Innlagt

Til i morgen..
Da får vi litt mer svar på hva som skal skje fremover. Om de velger å ta han ut, eller om jeg får gå litt til med tett oppfølging.
Det er slitsomt å være så mye inn og ut av sykehuset, og ikke minst å bekymre seg så mye.
Hjelper å vite at de har ekstremt lav terskel for å ta han ut nå, og vet at de passer godt på. For om det skulle gå galt nå så vet jeg faktisk ikke hva jeg skulle gjort.
Det har vært så tungt denne gangen, og alt har vært så usikkert.
Nå er vi såå nære målstreken, og premien at det ville vært grusomt å miste alt nå.

Nå skal jeg få meg litt søvn, vært en lang dag. Vært på sykehuset siden kl 3..
Sengen er heldigvis ikke så alt for verst, så tror det skal gå greit og få sovnet :-)
Oppdaterer dere i morgen!
Night <3



8 kommentarer:

  1. Lykke til Linn! Jeg tenker på dere og ønsker dere alt godt<3

    SvarSlett
  2. Så fin du er Linn. Ønsker deg lykke til og krysser fingrene for at alt går bra.

    SvarSlett
  3. Uff, føler med deg.. Ikke godt å gå å bekymre seg.. Bra du får god oppfølging!! Masse lykke til!! <3

    SvarSlett
  4. Det øverste bildet er så nydelig :-) God bedring Linn, håper Fillip snart kan komme ut, frisk som en fisk!

    SvarSlett
  5. Lykke til uansett hva utfallet blir <3

    SvarSlett
  6. Sender deg mange varme tanker og alt det beste!! - Grete -

    SvarSlett
  7. håper lillebror holder seg inne litt til :) fødte i uke 35 med min første,det gikk bra .. men det var ikke uten noen komplikasjonner. :)
    Følger deg her også jeg , selv om jeg følger deg på insta :)
    Klem

    SvarSlett