mandag 4. mars 2013

Suprise..

... Babyshower!Jeg sto på badet og stelte meg, for jeg ventet på at Cathrine skulle komme å hente meg.
Plutselig hører jeg "suprise" nede i ganga, og skjønte FINT lite! hehe.
Ble overrasket med babyshower på morgenkvisten! :-)
 De hadde blåst opp ballonger, bakt en kjempefin kake, muffins og hadde med alt mulig godt. Cathrine hadde stelt i stand til forskjellige leker, så jeg har smakt på "innholdet" i forskjellige bleier for å gjette hvilken sjokolade det er. Snickers så f.eks veeeldig delikat ut smeltet i microen inni en bleie ;)

 
 De har gjettet magemålet mitt, og jeg synes alle var ganske greie - for de fleste var ganske mye over hva jeg er. Ingen som var i nærheten, hehe!



 Her tar jeg båndene rundt for å se hvem som gjettet nærmest. Slapp billig unna! ;-) hehe
 Lille Lilja var med, og sov seg gjennom hele besøket. Nydelige lille dukka.
"skal hun bare ligge der og sove hun da eller?" Mammaen min som var veeldig lysten på litt babykos!
Godt hun snart får kose seg med Fillip når hun vil :-)
 Fikk utrolig flotte gaver! De hadde spleiset på brystpumpe til meg, så skal kjøpe inn Medela swing en av dagene.
Fikk et nydelig sett i deilig stoff, og med stjerner såklart! Hehe.
 Fikk også en nydelig treleke, kunne ikke fått det mer meg. Pastell OG stjerner.
Da treffer man blink uansett ;-)
 Alle gjettet vekt, lengde og dato på når han blir født. Så det blir spennende å se om noen er i nærheten!
En nydelig rosebukett fikk jeg også, helt overveldet over hvor snille venner jeg har Gøy at de klarte å overraske meg såpass også, hadde på ingen måte forventet det idag - jeg og Cathrine skulle jo ut å spise kake! Hehe. Egen facebookside hadde de laget for å organisere alt, og i det hele tatt. Tusen takk

8 kommentarer:

  1. Så gøy med babyshower :-) Er ikke det datteren til Lillian? Trodde hun het Lilja jeg ;)

    SvarSlett
  2. *Lilja ;)

    Var superkoselig og jeg håper du storkoste deg ♥

    SvarSlett
    Svar
    1. Hahaha, tror det henger igjen fra Malin - hun snakker MYE om "vilja" hehe.
      Rettet nå ;)

      Slett
    2. Hehehe tenkte det samme selv ;)

      Slett
  3. Sååå koselig :)

    SvarSlett
  4. Så gøy! :)
    Kommer det ett innlegg om tøybleier og stelleprodukter snart? :)

    SvarSlett
  5. Så heldig du er som har slike venner, det er dyrebart :) Ser ut til at du hadde en kjempefin dag :)

    SvarSlett